• پوشش ضد حریق کابل های الکتریکی KBS

    امروزه در هر ساختمانی میتوان سیستم های کابلی را بسته به کاربرد ساختمان در جهت ها و حالت های مختلف مشاهده کرد.

    ضد حریق kbs

    پوشش ضد حریق کابل KBS

    بسیاری از عایق ها و روکش هایی که برای کابل ها مورد استفاده قرار میگیرند قابل اشتعال هستند. کابل های محافظت نشده در برابر آتش منبع خطرناکی محسوب می شوند که نمیتوان از آن ها چشم پوشی کرد. در هنگام آتش سوزی، سوختن عایق های پلاستیکی کابل ها، باعث انتشار گاز های سمی شده که میتواند منجر به مسمومیت های بسیار جدی شود. برای جلوگیری از این اتفاق، اجرای رنگ ضدحریق بر روی کابل ها میتواند موثر واقع شود.

    جهت مشاوره تخصصی با کارشناسان تیم پرو در زمینه ی پوشش های ضد حریق کابل اینجا کلیک کنید.
    مشاوره

    رنگ های پوشش ضد حریق کابل KBS

    رنگ های KBS که برای پوشش کابل ها مورد استفاده قرار میگیرند، محدوده ای با ایمنی زیاد برای کابل های برق فراهم میکند. این محصول حتی برای کابل های ولتاژ بالا با عایق های پلی اتیلن با قابلیت اشتعال مورد استفاده قرار میگیرد. رنگ KBS منحصر به فرد است و تا 90 دقیقه به صورت یک پارچه در دمای 1125 سانتی گراد مطابق با استاندارد IEC 60331-21 باقی می ماند.
    ترکیبات این محصول به گونه ی گرماگیری عمل میکند که باعث می شود سطح خنک و اکسیژن از آن دور شود. در پی این عملیات گاز های قابل اشتعال اطراف را رقیق کرده و از ایجاد شعله های جدید جلو گیری میکند. این کار به نوبه خود زمان بیشتری را برای مهار آتش فراهم میکند و از انتشار آن به دیگر قسمت های کابل در خارج از منطقه ی حریق پیشگیری می کند.

    ضد آتش kbs

    پوشش فلاماستیک KBS را می توان به روش های راحت و مرسوم مانند اسپری و براش روی کابل ها اعمال کرد. ضخامت تقریبی آن بر روی کابل ها باید 1.5 میلی متر باشد. این سیستم را می توان بر روی سینی های کابل کارخانه های صنعتی سنگین مانند کارخانه کاغذ سازی، فولاد و یا نیروگاه های هسته ای نیز مورد استفاده قرار داد

    0 پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.
    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای