• آشنایی با کابل مقاوم در برابر حریق و پوشش ضد حریق کابل

    پوشش ضد حریق کابل

    پوشش ضد حریق کابل

    یک پوشش ضد حریق کابل مرغوب، علاوه بر غیر اشتعال بودن، باید از پیشرفت آتش نیز جلوگیری کند.

    پوشش ضد حریق کابل چیست

    نحوه کار پوشش ضد حریق کابل این است که در مقابل افزایش دما و آتش، منبسط شده و حجم آن، تا چندین برابر بیشتر می شود. ترکیبات این پوشش باید بر پایه مواد ضد حریق باشند، تا از پیشرفت آتش جلوگیری کنند.

    مزایای پوشش ضد حریق کابل

    خصوصیات مثبت و مزایای پوشش ضد حریق کابل بسیار است که همه آنها در تولیدات پوشش ضد حریق کابل تیم پرو به نحو احسن وجود دارند. شما می توانید با خیال راحت، به جای خرید کابل های ضد حریق با قیمت گران، از پوشش ضد حریق کابل تیم پرو، روی کابل های معمولی استفاده کرده و ضمن صرفه جویی در هزینه، ضریب امنیت محیط مورد نظر تان را هم تا حد بسیار زیادی افزایش دهید.

    پوشش ضد حریق کابل

    پوشش ضد حریق تیم پرو

    مشاهده محصول

    کابل مقاوم در برابر حریق

    ایمنی در برابر حوادث مختلف، اهمیت زیادی در زندگی امروزی دارد. برای ایمنی از حوادث، بسته به زمان و مکان، به ابزار و وسایل خاصی نیاز است. یکی از این ابزار و وسایل کابل مقاوم در برابر حریق می باشد. این کابل که به نام های مختلف مانند کابل نسوز و حتی گاهی به اشتباه، کابل اعلام حریق هم شناخته می شود، می تواند نقش مهمی در جلوگیری از حوادث غیر مترقبه و کاهش خسارات آنها داشته باشد.

    کابل مقاوم در برابر حریق در صنایع و اماکن مختلف، مورد استفاده قرار می گیرد. در سیستم های مرتبط با حریق و آتش سوزی، از قبیل سیستم های اعلام حریق، کشف حریق و اطفاء حریق، می توان از این کابل استفاده نمود. کابل مقاوم در برابر حریق حتی گاهی در سیستم های روشنایی و مخصوصا روشنایی اضطراری استفاده می شود

    ویژگی کابل مقاوم در برابر حریق

    مهمترین و اصلی ترین ویژگی کابل مقاوم در برابر حریق این است که از انتشار شعله آتش جلوگیری می کند. همچنین این کابل، باید مقاومت بالایی در برابر تغییرات دمایی داشته باشد. عدم ایجاد دود و گازهای سمی و خطرناک نیز، از جمله ویژگی های مهمی است که یک کابل مقاوم در برابر حریق باید به آن مجهز باشد. عایق بودن در برابر رطوبت و مقاومت در برابر برودت نیز، از جمله ویژگی های کابل مقاوم در برابر حریق به حساب می آید. انعطاف و مقاومت الکتریکی و دوام بالا هم، جزء خصوصیات این کابل به حساب می آید.

    0 پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.
    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای