• انواع فوم های ضد حریق

    فوم ضد حریق

    فوم ضد حریق

    فوم ضد حریق عایق حرارتی بسیار عالی برای تاسیسات لوله کشی و سیستم های گرمایشی می باشد. همچنین می توان از آن برای تعمیر تاسیسات الکتریکی و سیستم های تهویه مطبوع نیز استفاده کرد‌.

    فوم ضد حریق چیست

    شرکت تیم پرو با تولید فوم ضد حریق، محصولی با عملکرد بسیار بالا و کاربرد گسترده را به بازار عرضه نموده است. این فوم قابلیت کنترل شعله و پخش شده در محیط های صنعتی و غیر صنعتی، می تواند زندگی و دارایی های شما را در مقابل آتش حفاظت کند. با ما همراه باشید تا در رابطه با کاربرد های این فوم اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم.

    کاربرد فوم ضد حریق

    فوم ضد حریق دارای کاربرد های بسیار گوناگونی می باشد. به عنوان مثال از این محصول می توان در نصب انواع درب و پنجره استفاده کرد. برای پر کردن ترک ‌های دیوار مورد استفاده قرار می‌ گیرد. همچنین یک عایق حرارتی بسیار مناسب در ساخت انواع سقف ها می باشد. شما می توانید از این فوم استفاده چند منظوره داشته باشید و دود بندی محل عبور کابل ها و لوله ها بر روی دیوار ها را انجام دهید. فوم ضد حریق یک عایق بسیار عالی برای ایزوله کردن محیط های مختلف می باشد. در نظر داشته باشید که فوم های پلی اورتان کاربرد های گوناگونی دارند و افراد بیشتر از این فوم ها برای بتونه کاری و درزگیری و پر کردن شکاف ها و حفره های موجود استفاده می کنند.
    به طور کلی عمده ترین کاربرد این فوم ها به عنوان عایق برودتی می باشد. می توان از آن ها به عنوان یک عایق حرارتی استفاده نمود. این فوم ها قابلیت مقاومت در برابر حریق تا چندین ساعت را دارند. همچنین از انتشار و به وجود آوردن گاز های سمی و کشنده و خطرناک جلوگیری می کنند.

    فوم ضد حریق تیم پرو

    این محصول یک فوم ضد حریق از جنس پلی اورتان می باشد که تک جزئی است. با رطوبت موجود در هوا سفت و سخت می شود. عایق بسیار عالی برای صدا است. این فوم به اکثر مصالح ساختمانی مانند فلز، آجر، چوب بتن و آلومینیوم به راحتی می چسبد. البته در نظر داشته باشید که این فوم به سیلیکون و PTFE نمی چسبد. همچنین این فوم ضد حریق، ضد باکتری نیز می باشد. فوم ضد حریق در نوع TP 1401 در حجم ۳۰۰ میلی لیتر موجود می باشد و در نوع TP 1402 در حجم ۷۵۰ میلی در بسته بندی های مختلف در دسترس افراد می باشد. کاربرد های دیگر این فوم در صنعت ساختمان سازی برای عایق کاری و پرکردن و آب بندی است.

    همچنین از طریق این فوم می توان عمل تثبیت و نصب قاب پنجره و در را نیز انجام داد. با استفاده از این فوم شما می توانید دودبندی، آب بندی و پرکردن را به سریعترین شکل ممکن انجام داده و از محیط مورد نظر خود در برابر سرما و سر و صدا و آتش محافظت نمایید.

    علاوه بر عایق بندی حرارتی و خاصیت ضد حریق بودن؛ از فوم آتش بند می توان به منظور عایق بندی رطوبتی نیز استفاده کرد. با این روش می توان از نفوذ آب به منافذ، لوله هایی که در معرض حرارت بالا قرار دارند و همچنین خطوط انتقال برق جلوگیری کرد.

    0 پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.
    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای