• دستگاه ایرلس

    دستگاه ایرلس (Airless) یک نوع دستگاه رنگ‌پاشی است که در آن رنگ از طریق فشار بالایی که در داخل دستگاه تولید می‌شود، بدون استفاده از هوا به سطح اعمال می‌شود. این دستگاه از یک موتور قدرتمند و پمپ برای ایجاد فشار بالا در داخل مخزن رنگ استفاده می‌کند.

    دستگاه ایرلس چیست

    دستگاه ایرلس یا همان دستگاه رنگ پاش می تواند عمل پاشش رنگ را در سریعترین زمان ممکن و بدون هیچ مشکلی انجام دهد. این پمپ ها دارای یک کمپرسور باد می باشند که توسط این کمپرسور رنگ پاشیده می شود. این دستگاه در مدل های شارژی، بادی،‌ بنزینی و برقی و هیدرولیکی در بازار موجود می باشند.

    اجزای دستگاه ایرلس

    اجزای دستگاه ایرلس شامل تنظیم کننده فشار هوا، موتور هوا،‌ جام عامل جدا کننده، خروجی فلزی، محفظه کنترل صدا یکپارچه، شیر توپی، اتصال به زمین، بخش مکش مایع،‌ ورودی فلزی، فلنج نصب می باشد. تمام این اجزا در کنار هم فعالیت می کنند تا عمل رنگ آمیزی به بهترین شکل انجام شود.

    دستگاه ایرلس

    مزایای دستگاه ایرلس

    امروزه استفاده از تجهیزاتی مانند دستگاه ایرلس که وظیفه پاشش رنگ را بر عهده دارد، بسیار رونق پیدا کرده است. افراد برای افزایش کیفیت نهایی و راحت تر کردن کارها از این دستگاه استفاده می کنند. این دستگاه رنگ آمیزی را به بهترین نحو ممکن انجام داده و با سرعت بسیار بالایی این کار را به اتمام می رساند.

    استفاده از دستگاه ایرلس

    دستگاه ایرلس می تواند رنگ را به صورت یکنواخت پاشیده و سطح مورد نظر را رنگ آمیزی کند. همچنین می‌ تواند در مصرف رنگ صرفه جویی کرده و سرعت این کار را افزایش دهد. از این دستگاه می توان در ارتفاع های بالا نیز استفاده کرد. فشار پاشش رنگ توسط این دستگاه بسیار زیاد است و دارای محرک های متنوعی می باشد. هزینه نگهداری و تعمیر این دستگاه پایین است و شما می توانید با این دستگاه تمام رنگ ها را پاشیده و محیط مورد نظر خود را رنگ آمیزی کنید. از این دستگاه می‌ توان در رنگ کردن محیط های سقفی، عمودی و افقی به راحتی استفاده نمود. استفاده از این دستگاه از نظر اقتصادی برای پیمانکاران بسیار به صرفه می باشد. البته در نظر داشته باشید که هر چقدر این دستگاه از کیفیت بالاتر و برند معتبر ترین برخوردار باشد، می تواند عمل پاشش رنگ را به بهترین نحو ممکن انجام دهد. به طور کلی استفاده از این دستگاه کاملا به نفع مصرف کننده می باشد.

    استفاده تیم پرو پارس از این دستگاه

    تیم پرو پارس از دستگاه ایرلس برای پاشش رنگ استفاده می کند. این تیم رنگ های ضد حریق را با استفاده از این دستگاه به بهترین نحو ممکن اجرا می کند. این تیم با استفاده از افراد بسیار حرفه ای در زمینه رنگ آمیزی ضد حریق می‌ تواند بهترین نتیجه را به وجود آورد. استفاده از ابزار ها و دستگاه های پیشرفته مانند دستگاه ایرلس توانسته است سرعت عمل این تیم را افزایش داده و نتیجه کار را بسیار بهتر کند.

    0 پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.
    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای