• استاندارد FM و اهمیت داشتن آن

    استاندارد FM

    تاییدیه و استاندارد FM

    FM کوتاه شده‌ی Factory Mutual است و یک سازمان بین المللی برای تحقیقات و توسعه در زمینه‌ی حفاظت از آتش و مدیریت ریسک است. این سازمان از سال 1835 فعالیت خود را آغاز کرده است و در حوزه‌های مختلفی از جمله ایمنی آتش، ایمنی صنعتی، زلزله، سیل و … فعالیت دارد

    استاندارد FM چیست

    FM Approvals یک راهبر بین المللی در خدمات تست و صدور گواهینامه شخص ثالث است. این شرکت محصولات و خدمات پیشگیری از تلفات دارایی را – برای استفاده در تأسیسات تجاری و صنعتی – آزمایش می‌کند تا تأیید کند که آنها با استانداردهای دقیق پیشگیری از تلفات کیفیت، یکپارچگی فنی و عملکرد مطابقت دارند. با به کارگیری فرآیند صدور گواهینامه در سراسر جهان که با تحقیقات و آزمایش های علمی و بیش از یک قرن تجربه پشتیبانی می شود.

    علامت FM APPROVED در سراسر جهان شناخته شده و مورد احترام است. این گواهینامه باعث ایجاد اعتماد و احترام در بازار محصولات می شود.
    جان فریمن موسس این مجموعه آزمایشات اساسی خود را با هیدرولیک آغاز می کند زیرا به حفاظت در برابر آتش مربوط می شود. این آغاز رسمی آزمایشگاه های متقابل کارخانه است که اکنون به عنوان تأییدیه های FM شناخته می شود. Factory Mutual Laboratories که پیشگامان حوزه خود هستند، اولین آزمایشگاه های دائمی در ایالات متحده – و احتمالاً در جهان – هستند که به آزمایش دستگاه های حفاظت در برابر آتش اختصاص دارند.

    برای مشاهده گواهینامه های بین المللی تیم پرو کلیک کنید

    گواهینامه ها

    اهمیت استاندارد FM

    داشتن تاییدیه استاندارد FM بر روی محصولات در صنایع مختلف بسیار اهمیت دارد؛ زیرا اگر محصول دارای این استاندارد باشد، می‌تواند خیال مشتری را راحت کرده و مشتریان با خیال آسوده می‌توانند از این محصول مورد نظر خود که دارای استاندارد FM است، خرید خود را انجام دهند. در هنگام خرید محصولات، به این موضوع توجه ویژه داشته باشید که آیا دارای تاییدیه استاندارد FM هستند یا نه.

    بررسی محصولات تیم پرو پارس

    تیم پرو پارس یک مجموعه متمایز و عرضه کننده انواع محصولات فایر استاپ می باشد. افراد می‌ توانند هر کدام از این محصولات را در صنایع مختلف خریداری کرده و استانداردها به روز بین المللی این اطمینان را در رابطه با کیفیت محصولات به مشتریان محترم می دهد. شما می توانید انواع محصولات مختلف را از مجموعه تیم پرو پارس خریداری کرده و از خدمات پس از فروش آن ها استفاده کنید.
    در نظر داشته باشید که بسیاری از محصولات تیم پرو پارس دارای تاییدیه استاندارد FM می باشد. این تاییدیه، یک تاییدیه جهانی است که می تواند کیفیت کالا و مراحل تولید آن را تضمین نماید.

    0 پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.
    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای