• انواع پشم سنگ

    پشم سنگ یکی از عایق های حرارتی و صوتی می باشد که از الیاف معدنی تشکیل شده است. ساختار خاصی دارد که می‌ تواند در صنایع مختلف مانند صنعت ساختمان سازی، پالایشگاه نفت و گاز، نیروگاه ها، صنایع سنگین و مجتمع پتروشیمی و … به عنوان یک عایق حرارتی و صوتی مورد استفاده قرار بگیرد. مزیت های این محصول بسیار زیاد است. علاوه بر این که می‌ تواند یک عایق عالی باشد می تواند هزینه های انرژی را نیز تا حدود زیادی کاهش دهد. همچنین می تواند با محیط زیست سازگاری داشته باشد.

    انواع پشم سنگ

    معرفی انواع پشم سنگ

    این محصول کاربردی دارای انواع مختلفی می باشد. انواع پشم سنگ شامل لوله ای، پشم سنگ پانلی، پشم سنگ رولی، پشم سنگ روکش توری و پشم سنگ فله ای می باشند. این محصولات جزو انواع مختلف پشم سنگ های موجود در بازار هستند.

    پشم سنگ لوله ای

    از این پشم سنگ لوله ای بیشتر برای لوله هایی استفاده می شود که درون این لوله‌ ها سیالات سرد و گرم و بخار جریان پیدا می کنند.

    پشم سنگ پانل

    نوعی پشم سنگ عایق حرارتی می باشد و برای جلوگیری از اتلاف انرژی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. از پشم سنگ پانل بیشتر در استودیو های صدابرداری و تونل های مترو استفاده می‌ شود. همچنین کاربرد های دیگر این پشم سنگ در بیمارستان ها و مجتمع های بزرگ تجاری می باشد. شما می توانید این محصول را در ساختمان‌ های اداری نیز مشاهده کنیدکه از آن برای جذب صدا استفاده می شود.

    پشم سنگ

    پشم سنگ رول

    پشم سنگ رول بیشتر برای پوشش سقف های کاذب و عایق کاری این سقف ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد. از این محصول برای سقف های سوله ها نیز استفاده می‌ شود. شما می توانید این محصولات را در کانال های گردش هوا و سیستم هایی که وظیفه تهویه مطبوع را بر عهده دارند مشاهده نمایید.

    پشم سنگ با روکش توری

    کاربرد پشم سنگ روکش توری بسیار متنوع می باشد. شما می توانید از این پشم سنگ در صنایع مختلفی مانند گرمخانه‌ ها و کوره ها استفاده نمایید. همچنین می توانید در لوله هایی که دارای قطر های بزرگ، اگزوز توربین ها و دودکش های بسیار بلند نیز از این نوع پشم سنگ استفاده کرده و از مزیت های عالی و بسیار خاص آن بهره مند شوید.

    پشم سنگ فله

    پشم سنگ فله جزو انواع پشم سنگ ها می باشد. بیشتر به عنوان یک عایق حرارتی و صوتی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول بیشتر برای عایق کردن بین دیواره های ساختمان ها استفاده می شود. از دیگر کاربرد های آن می‌ توان به عایق کردن جدار دودکش ها و یا منبع اگزوز اتومبیل ها و همچنین انواع دستگاه های صنعتی اشاره کرد.

    0 پاسخ

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.
    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۵ رای