• بست روکش دار

    بست های مکانیکی وظیفه ی نگهداری سیستم های تاسیساتی از جمله لوله های پلاستیکی و لوله های فلزی را دارد . این بست ها داراری کیفیت گالوانیزه بسیار عالی میباشند که طول عمر بست ها را بسیار طولانی میکند .

    بست روکش دار

    بست روکش دار چیست

    این نوع بست (GERMAN CLAMP) از جنس فولاد با روکش گالوانیزه تولید شده است و دارای روکش الاستومتریک بوده که از تماس مستقیم فلز با فلز جلوگیری می‌کند و با توجه به نیاز می‌توان با عایق و بدون عایق مورد استفاده قرار گیرد. طراحی این نوع بست به گونه‌ای ایست که برای رایزرها و لوله های زیر سقف و دیواری و برای کاربری‌های مختلف مثل از لوله کشی تجهیزات ساختمانی سیستم های گرمایشی، آبرسانی، لوله‌ها و تجهیزات بیمارستانی و صنعتی و… مورد استفاده قرار می‌گیرد که از سایز های “4/1 تا “8 موجود می باشد.

    کاربرد بست روکش دار

    این نوع بست ها بست های روکش دار german clamps برای انواع لوله ها قابل استفاده میباشد و روکش الاستومری ان از تماس مستقیم فلز را با بست جلوگیری میکند و دما روی آن تاثیری ندارد.

    روش نصب بست روکش دار

    با توجه به قسمت مهره رزوه دار باید راد به آن پیچ میشود و بسته به شرایط و وزن متحمله باید یا با انکر ضریه ای DA به بتن با راد وصل بشود با به پروفیل وصل شود و برای لوله ها ی آتش نشانی از آن رد میشود که شرکت تیم پرو پارس برای طراحی این سیستم ها خدمات ارائه میدهد .

    بست روکشدار

    بست مکانیکی

    قیمت بست های روکش دار

    این بست ها ساخت کارخانه آلمان تیم پرو و وارداتی هستند و با توجه به قیمت ارز به روز عرضه می شود (برای اطلاعات بیشر با پشتیبانی تماس بگیرید)

    تاییدیه بست های روکشدار تیم پرو :

    بست های روکش دار شرکت تیم پرو دارای تاییدیه RAL کشور آلمان هستند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱۰ رای