پوشش ضد حریق

پوشش ضد حریق

این محصول صنعتی پوشش ضد حریق کابل (cable coating) محصولی بر پایه آب است که دارای غلظت بالایی میباشد و وظیفه جلوگیری از گسترش حریق توسط کابل و جلوگیری از آسیب رسیدن به کابل را دارد.

کاربرد پوشش ضد حریق کابل

در زمان حریق و حرکت حریق از طریق کابل های الکتریکی از جمله کارهای مهم در راستای جلوگیری از گسترش حریق و نابودی تجهیزات و کابل های گران قیمت در صنعت و پروژه های حساس بحث زون بندی (firestopping) و سپس محافظت از کابل (cable coating) میباشد.

خواص پوشش ضد حریق کابل ها

رنگ هایی که برای پوشش ضدحریق کابل ها مورد استفاده قرار می گیرند، در مواقع آتش سوزی، گرمای بالای آن را جذب کرده و دمای محیط را کاهش می دهند. علاوه بر آن، یک لایه ی محافظ بر روی کابل ایجاد میکند که از آسیب رسیدن به کابل ها جلوگیری شود. به صورت کلی با اجرای این رنگ، کابل ها از خطرات خارجی همچون رطوبت، خطر یخ زدگی و ذوب، اشعه فرابنفش، نفت، بنزین و مواد شیمیایی نیز محافظت می شوند.

قیمت پوشش ضد حریق کابل

نحوه اجرای پوشش ضدحریق کابل ها

پوشش ضد حریق کابل ها از نوع پاششی می باشد که با دستگاه های مخصوص انجام می شود. این محصول کاملا سازگار با محیط بوده و دارای طول عمر بسیار بالایی نسبت به محصولات مشابه می باشد و در هنگام حریق گاز های سمی تولید نمی کند. ضخامت اجرایی این محصول بر اساس نوع کابل و شرایط پروژه متغییر خواهد بود.

پوشش صد حریق کابل

زمان خشک شدن محصول پوشش ضد حریق کابل ها

زمان بندی های گفته شده محصول TP FS CC تیم پرو در دمای معمول 23 درجه سانتی گراد و در رطوبت های 65 درصد مطرح شده اند.
زمان خشک شدن برای گرد و غبار: 4 ساعت
زمان خشک شدن برای اجرای لایه دیگر رنگ: 8 ساعت
زمان خشک شدن کامل: 4 روز

تاییدیه های پوشش ضد حریق کابل ها

محصول TP FS CC تیم پرو دارای تاییدیه های زیر است :
– دارنده تاییدیه استاندارد حریق FM
– دارای تاییدیه اروپایی DBIT
– دارای تاییدیه بر اساس کد IEC 60332-3 CAT A
– دارای تاییدیه IEC 60331-21
– LEED CREDIT
– DIN EN ISO ۹۰۰۱- استاندارد مدیریت کیفیت